• KoLaMan
    #6
    Nem igazán értettél meg. Persze az én hibám is.
    Mikor azt írtam: "CSAK folytatásfilmek vannak már szinte, nemigen van választék", elmulasztottam utána írni, hogy a "reklámokban". Mert gyakorlatilag szinte csak a közönségfilmeknek van marketingje, és bizony az átlagnéző abból választ - ez nem közhely, nem mentegetőzés, nem takarózás (ahogy írod), hanem egyszerű tény.
    Rakás, még csak készülő, jövőre, vagy később látható, kifejezetten a nyereségességre utazó film reklámhadjárata már most elkezdődött, némelyiké már a casting előtt. De például mondjuk ki hallott már (az átlagnézők közül) az októberben érkező (általam baromira várt) "Mary Queen of Scots" című filmről (Margot Robbie, Saoirse Ronan)? Nem rémlik, hogy valahol is olvastam volna róla, trailer semmi - szóval mintha nem is létezne. Gondolom majd bemutató előtt lesz valami minimális reklám, és annyi. Borítékolható, hogy nem sokakat érdekel majd, és igenis állítom, hogy ebben jelentős szerepe van a reklámnak (illetve annak hiányának).
    Természetesen tudom, hogy egy rakás nem folytatás film van (és sok köztük igencsak jó), de ha nincs korrekt bemutató/útmutató marketing, nem könnyű a jókat megtalálni még annak sem aki kifejezetten keresi. És sajnos ebben az általam sokat bírált kritikusok szemernyit sem segítenek.