• csulok0000 #17
    A Google az első teszteknél valami szellemvárost használt erre ha jól tudom, és csak azután kezdet el forgalomban is tesztelni miután ott már működött a rendszer, de ők valahogy a forgalomban sem okoznak balesetet, de ha mégis történik az többnyire nem az ő hibájuk, ill nem súlyos.
    Az Uber és társaival az a probléma, hogy hónapok alatt akarják behozni a több éves lemaradást ezért mindent sietve csinálnak. Van egy olyan érzésem, hogy ott komoly hiányosságok vannak nem csak a fejlesztéseknél, de még csak az emberek felvételénél is...

    Az tény hogy nem a legegyszerűbb a helyzet, de a felelősség kérdése akkor is a 2 közvetlenül érintett emberre vonatkozik. Sorrendben szerintem pedig a következő:

    1. Gyalogos: Olyan helyen haladt át ahol nincs kijelölve átkelő hely, ezt nem megfelelő látási körülmények között, valószínűleg alapos körültekintés nélkül.
    2. A sofőr: Ő az akinek felügyelnie kellet volna a rendszert és a feladatából kifolyólag számítani is kellene az esetleges hibákra.
    3. A cég/szakemberek: A kikapcsolt egyéb rendszerek melyekkel elkerülhető lett volna a baleset, stb. Viszont az ő esetükben figyelembe kell venni, hogy ők tisztában voltak vele, hogy a rendszert felügyeli valaki. Ezért is teszt.