• kalapos01
    #2
    Elég nagy butaságokat írsz, kezdve az ún. tetszés indexszel (ilyet nem nagyon ismert Amerika - a tetszési index max a nézettség lehet, amivel azt mérik, hogy hányan imádják annyira a sorozatot, hogy leüljenek elé hetente) meg azzal, hogy senki nem érti, holott baromira nem meglepő a dolog. A szezonnyitót is jóval többen nézték, annyian élőben nézték a tévében. És mivel a nézettsége még a csökkenések után is az egyik legmagasabb volt az amerikai tévézésben, azonnal be is rendelték (a marha magas költségvetés ellenére) a 11. évadot.

    A Roseanne hosszú évekig lehetett volna a csatorna zászlós hajója, ha ez nem történik. (A Will és Grace felélesztése plusz két évados berendelést kapott harmadekkora nézettséggel.) Amit jól mutat az is, hogy az utolsó 4 részre teljesen kiegyenlítődött a nézettség, beállt magasan majdnem az összes ABC-sorozat fölé.

    De még ha igaz is lenne ez a sok delirálás, amit ideírtál, akkor is ki az a hülye csatorna, aki nem akarna profitálna egy utolsó, kasza előtti évadból? (Mondom, nyilván lett volna 12. évad és 13. évad is, de tegyük fel, hogy nem.) Ebből csak az látszik, hogy nem tudod, hogy a reklámbevételek hogy működnek. A Roseanne 10. évad alá már tavaly májusban eladták fix átlagáron a reklámhelyeket. Ez a fix átlagár nem volt túl magas, mert nem számoltak csillagászati nézettséggel, kaptak mondjuk 160 ezer dollárt félpercenként. Az ABC most adhatta volna el 400 ezerért a Roseanne reklámfélperceit, most húzhatott volna profitot a sorozatból. aminek, ha csökken a nézettsége, akkor a 12. évados reklámpénzeken látszódott volna, nem a 11. évadosokon.

    (Arról nem is beszélve, hogy Goodman olyan keveset mond bármit is, hogy alapból nem lehetne ő a legviccesebb, mint ahogy nem is az.)

    Fogadd el, hogy felültél egy hájpvonatra és nem tetszett, amit látsz. Ennyi. Ettől még a sorozat a legnagyobb sikersztori az elmúlt évtizedben. Még akkor is, ha egy darab szar.
    Utoljára szerkesztette: kalapos01, 2018.05.31. 11:25:34