• Tinman #54
    Ezt olvasd el pls, friss. A kommenteket is feltétlenül!

    És ez csak EGYETLEN probléma az emberi sofőrök egy részével, de amint látod mégis nagyon is jelenlevő, égető gond és nincs rá megoldás. Egy önvezető SOHA nem fogja nyomni a gázt, ha éppen előzésbe kezd egy másik jármű, sőt a KRESZ-nek megfelelően SEGÍTI az előzést, vagyis legalább a gázból visszavesz.

    "Másrészt az a forgatókönyv, hogy majd egyszerre majd valamikor a jövőben nálunk is minden kocsit lecserélnek irreális."

    Az autó alapvetően luxus. Erre kínál majd megoldást egy olyan önvezető flotta, persze havidíjért, mely használatakor egyszerűen nem lesz szükséged saját autóra. Valójában ez a jövő és nem az, hogy minden ember vesz magának egy méregdrága önvezetőt.

    Ha most csak a céges autóm költségeit nézem, havi szinten átlag 70-80.000 Ft-al lehet számolni és ez csak az üzemanyag, ebben semmiféle kopás, amortizáció nincs. Már pedig ha ennyiért lenne egy önvezető onnantól nem kérdés, hogy erre váltanánk, hiszen a karbantartásra és amortizációra onnantól nekünk nincs gondunk.

    Nem mellesleg rohadtul jó lenne, ha reggel 7:10-re ott állna a fűtött autó, járó motorral indulásra készen. Most az van, hogy 7-kor ki kell mennem beindítani, mert -22 fok volt ma reggel is, abba úgy üljön be az akinek 2 anyja van, de mire indultam volna szokás szerint jégkaparás. És akkor már lehet gondolkodni a nyári gumikon, olajcsere, meg a többi kín... és ez csak a céges.