• defiant9
    #325
    Nincs ott összemosás, volt egy szoftver ami a Szojuz autonóm gyorsító modulját óra járásával ellentétes irányba forgatta, ennek az ismert tragédia lett a vége. Ugyanígy baleset történik ha az autó szoftvere balra forgatja a kormányt jobb helyett.
    Az embernek egyik esetben sincs lehetősége korrigálni a gépi hibát. Ha szerinted ez nem így van, és valós lehetőség volt, akkor adott a kérdés hogy miért nem korrigálták a vezérlőközpontból a Szojuz forgási irányát?
    (OFF. Ebben a Szojuz történetben nekem egyébként az a legérdekesebb hogy miért nem volt szimuláció ami kimutatta az eltérő forgásirányt, ez nem valami nem várt extrém széllökés miatt volt.)
    Egyébként az hogy van ahol már engedélyezték a kormánykerék nélküli önvezető autókat, szintén cáfolata az eredeti állításodnak.

    "Kérdeztem milyen több tízezer pályaelemről beszélsz,"
    Most már csak a számokon lovagolsz? Akkor először tisztázzuk hogy szerinted nagyságrendileg hány röppálya elemet számítanak ki egy űrrakéta fellövése esetén?

    Bár ez már eléggé terelés szagú részedről, mivel már nem sok köze van a két alapállításomhoz(tökéletes SW, SW-től függő emberélet). Ezek szerint azok megálltak.