• NEXUS6
    #33
    Nem mondanám, hogy nulla tapasztalat van az én általam linkelt cikkben, csak éppen tök másról szól, mint az általad belinkelt.

    Az enyém arról szól, hogy egy átlagemberke mit tud ezen a fronton kezdeni. Szummázva, nagyjából semmit. Kocsik drágák, használtan dögkút, a töltőhálózat meg fejletlen.

    A tiéd meg arról szól, hogy egy olyan ember, akinek van 30 milkája egy új Teslára, és vagy Musk-közeli, Teslákat hasznló cég vezetője/alkalmazottja milyen véleménnyel rendelkezik ezen a téren. Szerinted? ;)

    Vegyük figyelembe a sokkolásnál, hogy egy új kocsinál jóeséllyel a folyadékok és kopó alkatrész csere/időszakos szerviz költségen kívül más nem merülhet fel költségként (+üza/villany leszámítva). A használt autónál már általában nincs garancia, szal minden saját zsebből megy, ha komolyabb meghibásodás van, ez az új kocsinál nem merülhet fel.

    A TS emellett nem egy 30 milkós luxus Merci kategória minőség és kényelem tekintetében, sokkal inkább egy tizen-X milliós, full extrás Ford Mondeo, Passat, Audi A6 szint, csak a villany miatt 30-ba kerül! A fuvarozó cég még is inkább egy 30 milós Merga költségeihez hasonlítja a Tesláét. Ez megint enyhe csúsztatás.