• duke
    #38
    Az elmult 10 evben eleg sok informacio lett ismert az onvezeto autok mukodeserol, es az erzekelok fajtairol. Szoval anelkul hogy onvezeto autot fejlesztenek, eleg biztos vagyok benne, hogy milyen koncepciok menten fejlesztik az iranyitast. Es pusztan a jozan esz alapjan, ugyan mi maskepp mukodhetnenek az onvezeto autok, mint hogy minden elertheto informaciot felhasznalva elorre tervezzen ? Talan random generatorral fogja meghatarozni, hogy a gyalogost usse el vagy, kamionnal utkozzon ? Nem, hanem ugy vezet, hogy meg elmeleti esely sem legyen ra, hogy ilyen kivedhetetlen szituacioba keruljon.

    "Szerintem az eddigi kísérleti járművek, a szenzorok eddigi magas ára miatt sem voltak ennyire redundás szinten magasan felszerelve."
    Nem hinnem, hogy kulonosebben bizonyitani kene, azt amit mindenki tapasztal mar evtizedek ota, hogy eloszor minden fejlesztes rendkivul draga, aztan husz ev mulva ragogumi melle csomagoljak ajandeknak :) (az elso cd iro 1.5 millio forint volt)

    "akkor vérmérséklettől függően ki előbb ki később kikapja a vezetést a törtymörgő AI""
    Szerintem ezt a valtott vezetest, hamar elfogjak hagyni, mert valoszinuleg ez a legrosszabb kombinacio mind kozul. Ha barmikor atveheti valaki a vezetest, akkor a biztonsagos vezetes koncepcioja, ami a legfontosabb az egesz onjaro autozasbol szunik meg. Ezenkivul amugy is csokkeni fog az emberek vezetesi gyakorlata, tehat plane kerulni kell azt, hogy az ember csak ugy szorakozasbol atvegye a vezetest, vagy netan bonyolult helyzetben a gep adja at neki. Ha megoldhatatlan a szitu, akkor inkabb legyen veszleallas, amig ki nem tisztul a forgalmi helyzet.