• Skylake
    #7
    Van valami mérhetetlenül undorító dekadenciája annak, hogy ennek a fa**zopó hullagyalázó Zuckerberg-nek nem elég, az user, aki életében nézte a szemetét, és „ügyesen benyalta reklámjainkat”, kattintott minden marketingszemétre, amit a profilírozásából a pofájába tolt!

    Milyen kár a Facebook Inc. nézőpontjából, hogy a hulla már nem tudja átpörgetni azt a telibeb*szott idővonalat, és nem tudja átnézni a sok, mások életéből származó, algoritmusokkal csumára tolt szűrési buborékot létrehozva csak neki összeválogatott szemetet, plusz a közéjük b*szott marketingdzsuvát sem!

    Nem baj! Termeljen nekünk a megdöglött user is! Emlékezési üzemmód! Mert mi annyira emberközpontúak vagyunk! Micsoda filantrópia, bazmeg! Szerencsétlen baromarcú már nyilván nem fog tudni válaszolni az itt lévő dolgokra, sőt lehet, hogy egy magasabb transzcendentális nézőpontból nézve, az egész Facebook-os aktivitását elkerülte volna, de az is lehet, hogy szegény hülye állat éppen a Facebook-os bullyingnak esett áldozatul! Mindezt persze k*rvára leszarja a Facebook – a megdöglött user is termék! Hiszen a többi baromarcú, amíg nézi a kib*szott emléklapját a szerencsétlen kimúlt usernek, addig nyilván kap majd a pofájába reklámot is! „A Facebook élmény elválaszthatatlan részei a reklámok!” – ahogy ez a gané mondat! A marketing az élet semmilyen sztiuációjából nem hagyható ki a Facebook Inc. szerint, semmi sem szent e tekintetben! Persze ez a fa**zopó aspergeres geci letakarja a retkes laptopján a kamerát, meg lenyilatkozza, hogy a saját kölykét távol kívánja tartani attól az online mosléktól, amiből ő maga keresi gennyesre magát!

    És igen, egyébként honnan tudja a cég, hogy az user megmurdelt? Egyébként pedig mi köze hozzá?! Ez nem egy kib*szott népességnyilvántartó, még ha sok IT-barom felsővezetője, meg az igazi FB junkie-k azt is gondolják, akik azt hiszik, hogy ami nincs fent ezen a telbek*rt informatikai rendszerben, az nem is létezik!