• gforce9
    #6
    "Értelmezhetetlenek ezek a vélemények, mert míg az asztalodon lévő tintasugaras ha leáll, azonnal észreveszed és bosszankodsz, a hálózatit nem,"

    Egy értelmes nyomtató szoftvere tájékoztatást ad a nyomtató állapotáról, minden szart beleértve, még azt is "elmondja", hogy kisebb hibát (pl papírelakadást) hoygan lehet elhárítani. Megmondja, milyen fedelet kell kinyitni, milyen sorrenden, Ellentétben egy alap titntasugaras szarral, ami hibajelentése kimerül kb egy villogó ledben. A karbantartásukról csak annyit, hogy a nyomorult L100-as szériánál X nyomtatás után a számláló aztmondja: "cseréld ki a filcpárnát" Erre a cserére 25k-t mondott a márkaszervíz. A nyomtató árának majd harmada. 1 év használat után. A cikkben szereplő: "addig a tintasugaras nyomtatóban kis túlzással csak a tintát kell utántölteni." kijelentés, egy ordas nagy hazugság.

    Ahogy ugyanúgy hazugság az is, hogy a lézerekben állandóan alkatrészeket kell cserélgetni. Számtalan cégnél szervizelek, Látom milyen kort élnek meg lényegében nulla vagy minimális szervizzel a bazinagy lézerek. A tintasugarasok ráadásul nagy igény esetén marhalassúak. Egyébként a nagy nyomtatókra szokott lenni havidíjas konstrukció, ami magában foglalja a tonert+az alapkarbantartást. Ha ez el van végezve egy normális lézer időtlen időkig kihúzza.

    Egy dolog igaz: keveset fogyasztanak áramból a tintasugarasok.

    Ez a cikk az Epson reklámja. Így is kell kezelni.
    Utoljára szerkesztette: gforce9, 2017.03.23. 11:31:26