#55
Az egész RD baja, hogy a sokkal magasabb base acc és egyebek miatt sok esetben egy kibaszott reflexjátékot csináltak egy STRATÉGIAI / TAKTIKAI játékból.
Az ALB-ben nem halt meg insta minden, mert kevésbé voltan "unicorn" egységek. A tüzérség is inkább morál gyilkos volt, nem ölt szinte semmit. Egyedül a top tier hk és AGM volt ilyen.
Az 1v1 ranked ezért szar sajnos. Szerencsejáték és reflexjáték az egész. Meg az, hogy ami abban van, annak köze nincs a hadviseléshez. Az ember leülne játszni, hogy valami olyasmit lásson, mint ALB 4v4 agy RD 10 v 10-ben, ahol egységek tucatjai csapnak összes tüzérségi támadással, összahaderőnemi harcot látva. Mi van 1v1-ben? Mázlista recon vagy más inf. snipeolgatja ki a CV-ket és a minimapot nézed és refelx bajnokság, hogy ki mit szúr ki egy tized vagy 1-2-sec re. Semmi köze nincs a a valódi taktikához.
Az ALB-ben a 4v4 játékokban nem volt ritka, hogy a végjátékban a visszavonulás és javítgatások miatt a végén tucatszám volt hk. a harctéren és léptéke volt az egésznek. Az RD ezt kúrta el, de iszonyatosan az era shift miatt is.
Az RD helyett egy bővített ALB kelett volna az összes RD fejlesztéssel - log chain, kétéltű hadviselés, szállító jármű mennyiség korlátozás, stb. - meg helyrerakott adatvázissal és era tagos járművekkel. Ennyi. Az RD-nek a felsoroltakon túl szitne sikerült MINDENT elkúrnia. Az ALB-ben volt A és C decktől kezdve minden. Az RD meg 99,9% Cat A játék. Én igazából már untam is, azért hagytam abban.
Azt kell hogy mondjam az Eugen annak ellenére, hogy összerakta az WG szériát túl sok helyen nem ért sem a HT-hez - lásd, hogy milyen SAM SEAD immune és melyik nem, totál katyvasz és káosz, helikopterek totális felül reprezentált mennyislég, stb. - sem a játéktervezés n+1 aspektusához.