• NEXUS6
    #27
    Ez a külön sávos dolog, meg nem kell saját kocsi azért erősen felveti az ember vásárlási szokásainak kérdését.

    Ugyanis, ha funkció oldaláról közelítem meg, amit írsz, akkor ez a funkció már a mai napon is rendelkezésre áll, nem kell külön kocsi, biztoságosan elvisz mindenhova, nem az én felelősségem a közlekedés, úgy hívják, hogy tömegközlekedés, meg taxi.

    És Tapasztalat szerint attól, hogy ezek ma rendelkezésre álnak az emberek még birtokolni akarnak egy kocsit. Emellett, ma a taxi és a tömegközi is azért kerül nagyjából annyiba, amennyibe, mert nem drága önvezérlő-villanykocsikat használnak, megfelelően kialakítot útviszonyokkal. A sofőrt ugyan fizetni kell, de jó kérdés, hogy mi a drágább. Szerintem az önvezérlős-villanykocsis tömegközi/taxi bevezetéskor mondjuk 2X annyiba kerülne, mint jelenleg ezek a közlekedési módok. Nem túl ösztönző a váltás gazdaságilag.

    Tömegközi ráadásul önmagában viszonylag biztonságosnak mondható (a legutóbbi buszbaleset ellenére is).