• Tinman #20
    "és mindenkit eltiltani a technika jelenlegi állása mellett a volántól"

    Te ilyen kitalálok mondatokat és a másik szájába adom ember vagy ugye? Csak finoman jelzem, hogy a technika jelenlegi állása mellett, ebben az átmeneti időszakban nagyon is fontos, hogy egy tapasztalt sofőr felügyelje a rendszert. Ezek az első lépések, ami nem könnyű és borítékolható, hogy sok probléma lesz, amíg a gépeknek kell eltolerálniuk (lekezelniük) emberi sofőrök szabálytalanságait...

    Rém egyszerű: Mindenki alkalmatlan, mert ember. Onnantól lesz alkalmatlan sofőrnek, hogy megszületik. Ha egy szerelőcsarnokban rakják össze jóval alkalmasabb lesz erre a feladatra. Ilyen ez... az ember csodás művészeti alkotásokra képes, melyekre egy gép valószínűleg még évezredekig nem lesz képes... de a vezetés az nagyon nem ilyen. Abban sok művészet nincs. Az közlekedés A-ból B-be. A vezetés 100% koncentrációt és villámgyors reflexeket igényel, mely kritériumnak egyetlen ember sem felel meg.

    Onnan tudod, hogy alkalmatlan vagy a vezetésre, hogy hibázol:

    Váltottál már mellé? Figyelmen kívül, hagytál már egy táblát? Gyorshajtottál (Soha? Biztos?)? 100%-ban mindig indexeltél, ahol szükséges volt? Telefonáltál már vezetés közben? Volt már akár apró baleseted a saját hibádból? Ne adja ég volt már akár csak mutogatós konfliktusod a volán mögött? Sok ilyen kérdésem lenne még, de félek, már legalább 1-re igent válaszolnál, ahogy én is...

    Hogy létezik élvezetből történő vezetés? Igen, de az élvezetből történő vezetés (többnyire gyorshajtással kombinálva) nem való a közútra. Eléggé ritka jelenség ugyanis, hogy egy V8-as gép sofőrje 50-90-130-al közlekedjen...

    A személyeskedést sürgősen fejezd be.