Egosoft X4
  • Jóózsf István #2242
    Nekem nem okoz problémát meglátni az igazságot még a ködön keresztül is. Egyelőre az a bajom, hogy amit Sue néni (LIsa) mondott, az éppenhogycsak és bizonyos feltételek mellett, térdenállva, könyörögve, stb érhető el.
    Illetve kicsit vitatkoznék, mert egy szálon kábé ott van a szintetikus tesztekben. (több szálon nehéz összevetni, mivel jobbára több magot tartalmaznak a ryzenek) Viszont a játékokban, ahol most már viszonylag jól ki vannak használva a processzorok, mégis alulmaradnak. Nem sokkal, de... kb 10%-al nem lehet azt mondani, hogy "hibahatáron belül"
    Esetleg még egy kis bios reszelés, vagy összekacsintás a májkroszofttal és akár jobbak is lehetnek. Mondjuk az év végére.
    Abban biztos vagyok, hogy itt nem lesz ebből hitvita, azért is mertem felhozni a kérdést. Mivel az egész világot felpezsdítette ez a megjelenés, gondoltam megkérdem, hogy rátok milyen hatással van. Én nagyon drukkolok nekik. Kell a piacnak a több szereplő. A verseny se verseny, ha csak egy résztvevője van!

    Nem konkrétan ehhez a témához, de ezt találtam az ego fórumon:

    by CBJ » Thu, 7. Dec 17, 21:51 (nem mai! )

    As with X Rebirth, X4 will use two cores pretty heavily for its primary activities (simulation and rendering) and as many other cores as are available for other peripheral tasks (such as path-finding and asset loading). Drivers and APIs used by the game, such as Vulkan, may also be able to make use of more than one core. Overall, the game is likely to work best on a system with at least 4 cores, and the benefits of more than that will probably tail off fairly rapidly.

    Csak azért ollóztam ide, hogy ne kelljen találgatni, miért nem fut jól a játék!