• NEXUS6
    #1
    Hááát. Azért a én tapasztalataim ettől eltérőek.
    Először is fogalmam nincs, hogy mennyi köze van Sid papának még ehhez, és mennyire csak mint producer irányította a munkát, vagy csak mint egy játékipari ikont rakták a dolgok mögé. És ne felejtsük el, hogy ez a játék is az ősidőkben egy táblás játékként kezdte az életét, amit megszámítógépesítettek.

    Aztán itt is tapasztalható az a jellemző dolog, hogy bizony az új Civ rész bizonyos tekintetben alulmarad a korábbi, kiegészítőkkel (esetleg modokkal) feltuningolt előző részhez képest és azt a szintet újra csak kb a második kieggel éri el majd igazán.

    Újra azt érzem, amit a CV kiadásakor is, hogy a készítők megint a játékosok nagyrésze stílusával szemben a játékdinamikával bele akarják kényszeríteni az embert abba, hogy néhány városos játékot játsszon.

    A Civic Tree nagyon erőltetettnek tűnik, szerintem ezt a részt feleslegesen bonyolítják túl, és a későbbi moddereket kergetik majd az idegösszeomlásba a játék kiegyensúlyozhatatlansága miatt.

    Egyszerűen nem látom azt a fejlődést, azt az akár egy dolgot, amiért érdemes lenne megvenni, pl. az V-ben ez a katonai egységekkel megvalósítható taktika volt. Itt nem tudom mi lenne az? Városok mikromenedzselése a kerületekkel, az új CivicTree, az hogy új nevet adtak a régi erőforrásoknak így az első 2-3 játék azzal telik el, hogy ezt megszokd, a többi apró kis változtatással együtt, amelyek inkább idegesítőek, mint hasznosak, vagy csak a felturbózott grafika?

    A mobil eszközökre, konzolra kiadott Civ Revolution sorozat anno elment a rajzfilmes irányba, és néhány komoly különbség miatt önmagában is jó játék volt, de más mint az eredeti és sajna nem lett nagy siker sem. Talán épp a rajzfilmes megjelenítés által sugárzott kevésbé komoly kép miatt. Ezt áthozni az asztali Civ kiadásra ezek után kicsit kockázatos lépés, még akkor is, ha engem mondjuk sem ott, sem itt nem zavar.
    Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2016.12.11. 11:02:17