Wasteland 3
  • Andule
    #199
    Igen sztem is celszeru ugy nezni ra. Szvsz mar a W2 is olyan volt de abban meg voltak igenis tok jo sztori reszek amik raadasul nem tul egyertelmuen voltak az ember orra ala tolva hanem "meg kellett dolgozni erte" hogy elojojjon. (pl. a mad monks-os resz) En ezert eltem meg csalodaskent eme jatekot mert elhittem es remeltem, hogy elmelyitik ezeket a reszeket ahelyett hogy egy bar harcszinten vmelyest csiszoltabb es elvezhetobb de minden mas tekintetben egy kozepszert hoznak ki a W3bol.
    De rolad tudvalevo, hogy szereted a F: Tactics-ot szoval lehet ez is fog annyira tetszeni. :)

    Amugy az eredeti felvetesed lehet felreertettem kicsit, miszerint olyan reszek vannak mint hogy nem tudsz bejutni egy ajton amig a tortenet nem halad elore annyit mert nincs halomralovom/felrobbantom/kidumalom/stb opcio de olyan relative sztem keves (nekem nem remlik egy sem most) ahol ha nincs X szinten a skilled akkor bukod a legoptimalisabb sztorit, stb. (persze lehet csak megvolt a skill az adott szinten nekem vagy a szita memoriam ervenyesul vagy csak az elmult kozel egy evben valtoztattak ebben is. {azt tudom h a harcokat sokat varialtak megjelenes ota}) A W2, plane a sima, nem DC verzio azert mas volt ebbol is; ott pl. a vasutas resznel ha nincs Kiss Ass 4 ES Hard Ass 4 akkor nem lehet kihozni a beket. Ezt mondjuk hala kiszedtek a DC-bol mar de kesobb azert volt par resz ahova kellett vmibol a 9/10-es szint.