zetortraktor#2
Tapsoljuk meg, könyörgöm, tapsoljuk meg! (Valahol durva, hogy ezt valaki képes volt röhögés nélkül leírni.)
Az egyik film 75 millió dollárba került, a másik 70 millióba. Gondolod, hogy direkt nem költenek valaminek a marketingjére, hogy megbukjon? Ha pár millió vagy tíz millió dollár lenne a difi a siker és a bukás között, akkor szerinted nem költenének rá? Vagy ennyire tisztában vagy azzal, hogy a Storksnak mekkora marketingbüdzséje volt Amerikában? Vagy fingod nincs az egészről, csak okosnak akartál látszani?
Nem mellesleg a Storks egy hétvége alatt Amerikában annyi pénzt hozott, mint mondjuk a Jégkorszak 5. Akkor annak még kevesebbet költöttek a marketingjére? Sikeresebb volt, mint a 100+ milliós BFG. Másik oldalról, ha mondjuk a magyar bevételt nézzük, a Storksnál még egy belga animáció is több pénzt hozott, aminek nyilván nem volt olyan jó a marketingje.