• Tibbbor
    #11
    Tegnap fejeztem be, úgyhogy mindenkit megnyugtathatok: a játéknak annyi köze van az RPG-khez, mint a Tetris-nek.
    Vérbeli akció, kellemes egy hetes elfoglaltság, de semmiképp sem RPG. Először is: semmi beleszólásunk a szintlépésbe, ugyanis nincs pont osztogatás. Másodszor: nincs interaktív dialógus, mi csupán passzív szemlélői vagyunk a párbeszédeknek. Úgyhogy akár van tolvajunk, akár nincs, semmi jelentősége, mert úgyse tudna kidumálni minket a zűrös szituból.
    A dungeonok grafikája kellemes, a hangulat szerintem hozza a kötelezőt, a harcrendszer viszont elég fapados. A közeli és távolsági fegyvereinknél miondössze kétféle támadás lehetséges. A wizzard és a cleric viszont tobzódik a képességekben, főleg 10-es szint felett. Itt azonban egy idióta megoldás zavar be, mégpedig az, hogy hiába visszük a varázslatok ikonja fölé a kurzort, harc közben nem tudunk meg róluk semmit! KIZÁRÓLAG HARCON KÍVŰL, az inventory-n keresztül férhetünk hozzá a varázslatlistához és ahhoz, melyik mit tud? Nagyon amatőr hiba.
    Az inventory egyébként nem rendszerezhető és hamar betelik, főleg, hogy az egész csapatnak csak egyetlen, közös batyuja van.
    A sztori sablonos, nem is nagyon törekedtek egyedi történetre.

    Fentiek ellenére aki egy jó kis körökre osztott taktikai RPG-utánzatra vágyik, kellemesen eltöltheti vele az időt, csak ne számítson Baldur's Gate-i mélységekre.
    Utoljára szerkesztette: Tibbbor, 2018.07.04. 15:19:47