• Celebrau
    #10
    "Lássunk példát..."
    Ha jobban belegondolunk, akkor ez még mindig csak egy akciójáték, ahol lehetőségünk van választani kasztok közül, amik meghatározzák az eszközkészletünket. A varázslónál említed a jellemet és valahol ott bújik a lényeg.
    Csavarjuk tovább...
    Mert a tolvajom lehet a sunnyogós-mérgezős, de lehet pszichopata is, aki szeret könyékig vérben ázni és inkább mindenkit leszúr.
    A harcosom lehet mindenkit-levágok típus, de olyan is aki csak azért lett harcos, mert kényszerből katonaként szolgált, de valójában pacifista.
    A lovagom lehet a mesebeli tettre kész jó lovag, de lehet nemes ficsúr is, aki tornán nagyon nagy arccal feszít, de az éles harcot mindenáron kerüli, mert félti a bőrét.
    Nekem ez hiányzik a cRPG-kből, hogy a karakteralkotásnak nem része a személyiség kialakítása, amihez aztán játék során tartani kéne magunkat (pl. párbeszédekben, harcmodorban), különben jön az Xp bünti, vagy valami.