• MsUser
    #11
    Nekem a családban használt e-járművek tapasztalatából kiindulva, 3év alatt az egyik 500w- os robogó a LiFePo4 900 töltés után hazavágta a BMS- t hibás cellák cseréje új BMS stb. Ez 158000.-Ft 60v akupak+32000 új cellák +12000.-Ft az új BMS +16000 az egyszer ez idő alatt tönkrement töltő pótlása ez nagyjából 218000.-Ft.
    - A gondozás mentes savas aksipakk heti 170km állandó megtételével 2014 óta megy több mint 600 ciklus, sajnos most megy tönkre 48000.-Ft ért a héten ujjat rendeltem, ennyi idő alatt sajnos ennek a pakknak is 1x tönkrement a töltője de összesen akkor is csak 102 ezer és ha nem is bírná sokáig ez a másodikkal kibírja az 1000 ciklust!
    Az árkülönbség nem csak az én tapasztalatom alapján több mint 2 x-es!