Transport Fever

uvayd3klw20ft2s6mwdj.jpg
  • Nohab
    #1633
    Összeszedtem pár infót belőle. Lehet ezek már publikusak, csak elfelejtettem:
    - Teherszállító repülők
    - Hangos helyekre nem mennek állatok
    - Sávonként be lehet állítani, hogy hova (nem) lehet bekanyarodni.
    - Az üzemeket logika szerint fogja a térképszerkesztő elhelyezni. Olajfinomítót víz közelébe, bányákat a hegyek közelébe.
    - Gondolkodnak olyanon, hogy az állomáshoz illesztett modul tenné lehetővé a járművek szervizelését/javítását. Gondolom a depot csak állomáshoz lehessen illeszteni.
    - Az end gamet (amikor már dől a lé) a zajszinttel akarják érdekesebbé tenni. A városok halkabb buszokat akarnak később, de azok fenntartása drágább lesz. Ebből következik, hogy veszteséges vonalakat kell majd futtatni, és a profitot máshol kell kigazdálkodni.
    - 14:00 körül a vágányon a számok az éppen aktuális szállított mennyiséget mutatja.
    - A zajszintet a vágányra engedélyezett max sebességgel lehet még szabályozni. Továbbá az alagút is sokat segít. Ha ez sem lesz elég, akkor a várostól távolra kell helyezni és elektromos buszokkal (trolli?) kell összekötni. Az ívek viszont nem befolyásolják a hangszintet (még).