• Archenemy
    #68
    "És meséld már el kérlek, hogy hol van ennek köze a FEJLESZTÉSHEZ, meg AI programozáshoz ??? Sehol."
    ...
    De most te tényleg nem akarod érteni. A designer nem fejleszti az AI-t meg az enginet, de ő dönti el, hogy pl. 200-as legyen az egységlimit, nem azért annyi, mert a programozók nem tudják megoldani, hogy több legyen, ahogy eredetileg állítottad.

    Ha meg nem érted, hogy limitálni sokféleképpen lehet a különböző játékelemeket, és a lerakható helyek limitálása vagy az összesen lerakható egységek számának limitálása végső soron ugyanolyan limitáció, mint a mozgás sebességének a limitálása, akkor nem tudok mit tenni, tényleg.

    " Mindössze logika, és észérvek kellenek hozzá. "

    Akkor belátnád, hogy nem a programozók butasága miatt van többnyire egységlimit, hanem design döntés miatt. De nem látod be, pedig teljesen nyilvánvalóan levezettem, tehát buta vagy. Vagy legalább egy szót szóltál volna arról, hogy "hopp benéztem, a designer tényleg nem a concept artos munkáját csinálja", de persze erről sem szólsz semmit. Lehet, hogy te azt hiszed, hogy meggyőzhető vagy, de valójában nem vagy, mert akkor ezeket a tévedéseidet belátnád.

    "Szuperhősből 1 építhető. Ez nem limit"
    Ja nem ám, hogy valamiből egyet építhetsz, az nem limit ám.... látod pont az ilyenekért vagy ostoba, szóval be is fejezem lassan, kár az időért.