• Archenemy
    #60
    "És, ne mondja nekem senki, hogy ott volt értelme az egységlimitnek. Soha sincs értelme. Mindig arról szól, hogy a programozók félnek a nagy egységes csatáktól, hogy azokra nem tudnak felkészülni és összefssa a játékuk magát."

    Láttuk, hogy az egységlimitet meg lehet emelni, pl. custom játékokban, kampányban.
    Tehát nem, az enginek nem fossák össze magukat a sok egységtől.
    Tehát nem, nem azért van egységlimit meg egyéb limitek, mert bénák a programozók, hanem egyéb (balance) okokból.
    Az, hogy ezt te jónak vagy nem jónak tartod, irreleváns, mert mindenképp tévedsz abban, hogy ez valahogy azért lenne, mert a programozók nem tudnak programozni.
    .
    "Ne ők szabják meg, hogy én milyen stratégiát választhatok ! (már csak azért se, mert ostobábbak mint én, jelentősen kevesebb stratégiai tapasztalattal) "
    Az, aki 5 évig minden nap egy játékot designol, valójában sokkal jobban érti a játékot, mint te, bármit is gondolj róla. Inkább ennek a hatásnak esel áldozatul, mikor azt hiszed, hogy te tudod jobban:
    http://index.hu/tudomany/til/2015/10/13/miert_hiszik_azt_a_hulyek_hogy_ok_okosak/
    .
    Inkább arról van szó, hogy te olyasmit vársz el a játéktól, amilyenre direkt nem csinálták. Tehát pl. az SC egységlimit, siege egységek, és a védekező épületek viszonylagos gyengesége azért van, hogy pörgős legyen a csata, ne lehessen turtlezni. Az, hogy te turtlezni akarsz, az egy dolog, csak akkor másik játékkal kell játszanod.