• molnibalage83
    #24
    Kihermetizálódás esetén komoly átvizsgálás van, de a gép képes repülni. Eleve azért butaásg ez kijelentés, mert akkor tartalék oxigén sem kéne, ha a gép szétesne. Nincs az a barom, aki így tervezne gépet, mert a kihermetizálódás n+1 ok miatt bekövetkez. Ha a gépen Air Transathoz hasonló full áramkimaradás van már akkor is csökken a belső nyomás, mert nem teljesen tömített a rendszer, folyamatos levegő betáp tartja fennt a túlnyomást. (Fater leglábbis ezt mondta, 15 évet húzott le airlinerek karbantartásával.) Ezen felül bármilyen olyan sérüés, ami megbontja a burkolatot, n+1 ilyen baleset/katasztrófa volt. Soha nem lesz ilyen gép, ami úgy kapna engedélyt, hogy kihermetizálódás esetén nem képes fennmaradi.

    Nem tudom, hogy ezt a téveszméd honnan jön, de nagyon súlyos. Pusztán a józan ész használatával beáltható, hogy ökörség.