• matatom
    #18
    Eddig kivonatozva a válaszod a témára vonatkozóan: ...blalblabla...kretén...blablabla...kretének...blablabla...nincs olyan géptest ami akár 150km/h-val vízbe függölegesen becsapódva ne szenvedne el olyan sérülést, hogy utána olyan kevés roncs maradna.

    Nem vagyok szakértö, de nekik inkább hiszek, mert némi számolással és szimulációval is alátámasztották a mondandójukat. Te ellenben csak néhány kreténezéssel, a tanulmánynál is sokszorta hiányosabb adatokkal, és ha jól feltételezem az ujjadból szopott állításokkal.

    Ja, és mivel nehezen akaródzik neked az az olvasás, újra kiemelem: lehetnek roncsok, de jóval kevesebb feltételezhetö, mint 3 másik szimulált forgatókönyv szerint. Ez egyik, hangsúlyozom, egyik tényezö. Legalább ilyen fontos, ha nem fontosabb a géptest/roncsok gyors tengerfenékre merülése.

    "Ott szakadt ám meg az adás, nem szimplán ott jelentkeztek be utoljára, hanem valami nagy zaj, robbanás stb után statikus zaj hallatszott.
    Tehát eleve ott kezdödött a katasztrófa."
    Erröl nem hallotam, csak egy megszakadt mobil hívásról, ami eleve "alacsony" magasságonjöhetett létre, meg arról, hogy a Rolls-Royce hajtómüvek a Radarról való eltünés (alacsony repülési magasság?) után egy órával még jelet adott. Ezeknek amúgy semmi köze a zuhanási modellhez.