Hearts of Iron 4
  • Kotomicuki
    #796
    Tényleg túl sok "furcsaság" van még a játékmechanikában - egyáltalán, hogy engedhették ilyen silányan eladásra a terméket, nincs bennük semmi önérzet?! - , amiknek a kijavítására tett kísérletekkel nem törik magukat igazán a "fejlesztők"; de van fizetős DLC rogyásig...!
    Nem ritka, hogy a túlerőnkkel semmi eredményt sem tudunk elérni - néha az ellátás hiányára (piros halálfej az egységeken) és a terület + időjárás együtthatóira fognák, de szvsz ennél jóval több van a háttérben - , míg uott, fordított helyzetben az MI simán átgyalogol az ott lévő egységeinken...
    (Annyi biztos számomra, hogy alacsony infrastruktúrájú, nehéz terepen bármi az utunkat tudja állni, bármekkora túlerővel szemben is - ha meg még folyók és/vagy erődök is vannak, akkor csak a körbezárás és kiéheztetés marad az egyedüli megoldás -> japánnal játszva egyből puppet Kína, semmi más, különben a besorozott csecsemők sem biztos, hogy megmentik a helyzetet!)

    Ez a hadszínterek közti vonatozás és így egész frontszakaszok üresen hagyása sem új keletű dolog: olaszokkal játszva a németek néha/gyakran szó szerint elözönlik a sivatagot, iszonyatos ellátási káoszt teremtve és mire visszaérnek hazai területre rettenetes veszteségeket szenvednek el a tengeren - arról most ne is beszéljünk, hogy így/eddig Berlinig megy a legkisebb ellenfelük is.
    A gép is csak az alap területvédelmet használja, így a kikötők mellé is rendszeresen egységeket kirakó MI könnyen sikereket érhet el. Aztán a bugyuta MI-logikával már ki sem tudja veri onnan a partraszállókat - emiatt szoktam 2x24 dandárt, 2-3-as csoportokban fölállítani az olasz nyugati parton, ha a németekkel vok, hogy legalább az a terület megmaradjon..., amíg Gibraltár és Szuez nem kerül a kezünkre!