• Yag
    #364
    Én egy kicsit másképpen látom. Nekem a cél az amit kitűzök hogy elérem. Ennek okán (egyelőre) nem hiányzik a story. Ettől is "nehéz" a játék, hogy képes vagyok-e új célokat kitűzni és azokat elérni. Úgy hogy nem mondja meg senki mit és hogyan kell majd csinálni. Persze ha bénázok, akkor lehet megnézek egy-két videót hogy azt éppen hogyan lehet abszolválni, de általában szeretek magamtól rájönni a dolgokra. Az is igaz, hogy kell egy honnan feljödünk meddig ív, hogy legyen mire építkezni. Hogy miképpen ? Senki nem mondja meg, vagy írja le. Fix küldetések keretein belül :) Egy ilyen vonal nekem sok videónézéssel küldetésekkel és kézmegkötéssel / a készítők által kijelölt célokat jelent. Ami miatt éppen most tetszik a játék, hogy ez nincs. Ahogy a való életben is, csinálod amit gondolsz ahogy gondolod. Ha sikerül hurrá, ha nem ... hát akkor másképpen próbálkozol. Persze ebben az a jó, hogy nem gondoljuk egyformán. Még az is lehet hogy ha belekerül valami történet akkor tetszeni fog és kevésbé fogom "unalmasnak" találni magát a játékot miután már felfedeztem egy csomó mindent. Azt gondolom, hogy ha kibővítenék a "játszóteret". Több kilóméterre el lehetne majd menni, több felfedezni valót és felhasználható és építhető dolgot programoznának bele, akkor egy idő után se lenne unalmas érzésed. Így, hogy szerény játszótér határait feszegetjük és a benne rejlő tartalmakat már szinte minden vonatozásban felfedeztük ... hát ja. Akár unalmasnak is hathat. Nekem példul a játék elejétől folyamatosan wow érzésem volt, hogy ez is van ? Ilyen is van ? ... még egy kicsit előre, még egy kicsit mélyebbre :) Szerintem ez viszi előre ( nálam legalább is) a játékot. Persze ez csak egy vélemény. :)