Titanfall - A Respawn Entertainment első játéka


  • Federation
    #2073
    Valóban jobb. Viszont: Épp tegnap voltam fent a szerveren, mivel már elég régen játszottam vele és sajnálatos módon a kedvenc játékmódomban (Hardpoint) annyira kevesen játszottak, hogy üres szerverkereső fogadott. Így lenyomtam két kört az Attrition módban. Ott már voltak, bár az sem érte el az 1000 embert. Nem túl biztató ez. TF2 érkezéséig lehet nem húzza ki a játékosállomány. Azt meg nehezen tudom elképzelni amaz miben nyújthat többet a grafikán kívül.

    Ennek a játéknak a legnagyobb hibája, hogy alig van élvezhető, kifejezetten erre a játékra szakosodott játékmód, miközben pályákból meg rengeteg fajta van, ami pont hiányzik a piacon lévő Multis/FPS játékok többségéből. Tehát amit ez pluszban ad egyik kézből, rögtön elveszi a másikkal.

    Persze ezeket leszámítva szinte garantált egy kiadósabb 50-70 órás játékidő, de a CoD MP átlaghoz ez azért valljuk meg igen kevés. De az első mondathoz visszatérve, ez még így is jobb/másabb élményt ad, mert legalább valami újszerűt próbált hozni és azt igényesen megalkotva tette. Pörgős akcióorgia, egyszerű játékmenettel, látványos harcokkal és némi ügyességi elemekkel megspékelve, nem más mint maga a TitanFall. Erősen érződik rajta, hogy profi kezek munkája (IW majd Respawn - MW, MW2 majd TF), szóval bátran ajánlom én is, még annak ellenére is, hogy már nagyon kevesen játszanak vele.