• willcox
    #37
    Az egy dolog, hogy én utálom a sorozatokat is, de lehetne szó bármilyen egyéb műsorról is. Amíg én nem csatornára fizetek elő, hanem csomagra, amibe beleraknak egy csomó olyan csatornát is, amit a kutya sem néz és mégis jól megélnek, addig ez a része engem nem izgat. "Hulljon a férgese", ahogy a népi bölcsesség is mondja. Csak sajnos nem hullik, hanem szaporodik. Az HBO-ra pl. külön elő kell fizetni, nem kötelező előfizetni rá, mégis egész jól megélnek, tehát ez életképes üzleti modell.
    Valójában az lenne az ideális, ha nem is konkrét csatornákra, hanem műsorokra lehetne előfizetni, vagy inkább megvásárolni (előre, vagy utólag, ez már részletkérdés). A reklámozók meg mehetnének oda, ahová gondolom őket. Egy idő után remélhetőleg tönkremennének, így a termék árából is kikerülhetnének és olcsóbb lehetne minden, ami egyébként magán hordozza a reklámköltséget is.