• BRobee
    #6
    Amit Te állítasz, az nem igaz. Mindent el kell adni. Honnan tudod, hogy egy játék jó, ha nem is ismered? Gondolkozz már. Követelhetsz, de mit? 2012-őt írunk, ahol a marketing, a reklám szükséges és nem csak a szart adják el vele. De nem kell játékról beszéljünk, elég egy jó szolgáltatás, egy weblap a példa kedvéért. Vért kell izzadni, hogy a mocsoktengeren meg tudj maradni és úgy kell riszálnod/eladnod magad, mint egy fürdősk*rva, hogy észre vegyenek és profitálj belőle.

    Vagy egy személyes példa. Te mocsok jó programozó vagy, elmész egy interjúra és Te nem adod el, mert tudod hogy kurvajó vagy. Egy kérdésre nem válaszolsz, semmi interakció nincs köztetek, úgy vágnak ki, hogy a lábad se éri a földet. El kell adnod magad, mindenhol, mindenkinek, hogy érvényesülni tudj. Főleg ha profitot is akarsz...