stalker.jpg

A Lost Alpha egy önállóan futtatható és ingyenes rajongói mod, amely főként a Shadow of Chernobyl korai verzióiból átemelt, felújított elemeiből épült fel.

Legfrissebb elérhető verzió: 1.4007 Director's Cut

A játékról: [Moddb.com] - [1.4007 változás lista]

Letöltés: [Part 1], [Part 2], [Part 3], [Part 4], [Part 5], [Part 6] vagy [Torrent]
  • VincentHW
    #704
    A sok térkép, új, elfeledett pályák mind jók. Én is rongyosra játszottam a sima SoC-ot, tán nem volt pont a játékban ahova nem másztam fel, még a kerítésen kívülre is, ameddig engedett menni.

    Nem ezzel van szerintem gond: inkább azzal, hogy a küldetesék szempontjából fontos helyeket/embereket (ezidáig - ~Yantarig) "feleslegesen" eldugják.
    Itt a Bar, kilométeres séta a Garbage felől egy keskeny úton, aztán a bázist teljesen megkerülve kell egy jelentéktelen sikátor legvégében megtalálni... Ez lenne a Zóna szerte ismert Bar? Nem erről kéne szólnia szerintem.
    Legyen terület sok félreeső csábító szöglettel, de a sztori szempontjából fontos csomópontokat gyorsan, kényelmesen érje el az ember. Az nem "Stalkeres felfedezőtúra" hogy 5 percig tart bejutnom a csaposhoz (ez egyébként sem volt divat az előző részekben), akárhányszor oda visz az utam. Veles-nél ugyanez... nem elég, hogy a térkép közepén székel, még sötétben, útvesztőben kell hozzá eljutni. Ha egyszer kellene találkozni vele, teljesen ok... de több alkalommal vissza kell térni hozzá...

    Mások nem tudom hogy vannak vele, de én nem küldetések közben szeretem a pályákat centiről centire felfedezni. Azt inkább második nekifutásra, vagy ugye a fő szál végigjátszása után visszatérve. (többek között azért is, nehogy valamit idő előtt fedezzek fel, "tegyek tönkre" előre fő- vagy mellékküldetés-szálat egy "óvatlanul" felperzselt mutáns fészekkel, vagy frakció táborral)