stalker.jpg

A Lost Alpha egy önállóan futtatható és ingyenes rajongói mod, amely főként a Shadow of Chernobyl korai verzióiból átemelt, felújított elemeiből épült fel.

Legfrissebb elérhető verzió: 1.4007 Director's Cut

A játékról: [Moddb.com] - [1.4007 változás lista]

Letöltés: [Part 1], [Part 2], [Part 3], [Part 4], [Part 5], [Part 6] vagy [Torrent]
  • molnibalage83
    #2804
    Kb. ezek a problémáim.

    1. Az ellenséges emberek észlelési képességét drasztikusan vissza kellene fogni. Minek van lopakodó képessége a játékban, ha kvázi használhatatlan? Ez a legnagyobb hülyeség a játékban. Olyan szinten jól lát (és hall?) az ellenfelek nagy része, hogy az egész egyszerűem nevetséges. Nem tesztelték a játékot...? Senkinek nem tűnt ez fel? Az X18-nál mekkora flash lenne bekommandózni max. 1-2 katonát lelőve bejutni? Ehelyett mi van? 50 reload... Aú...

    Egyáltalán mi volt a koncepció?

    2. Ugyanazon ruhát viselve téged azonnal ledarálnak, az ellenfél meg 2. szinten tárakat esz meg. Még nem halálpontos headshotot is túlél az ellenséges katona sisakkal néha a gyenébb fegyverekből. Értem én, hogy MI és nehezség, de ilyen szintű kettőség azért több, mint vicess.

    3. Az ellenfélnek miért van végtelen lőszere? Aztán, ha kinyírom, akkor kilootok tőleg pár lövedéket. Fasza... Ok, értem, hogy az MI lehet kőhülye, de akkor számoljon ezzel. Ne az legyen, hogy folyamatosan tűz alatt tartanak. Ha sok a lőszere és túlerőben vannak, akkor supression, fasza. De az nem járja, hogy 1-2 ember is folyatosan tolja ki a lőszert nekem meg egyesével kell sniperrel és headshottal beosztani a lőszert...

    4. A szörnyek egy része túl erős. Lásd a mellékelt vaddisznókat. Erős fegyverből fejlövéseket állják, mint veszett fene...

    5. Ha lehetséges, akkor fast travelt meg kéne oldani, még ha csak fix helyek között is. Ha a pályák szélére elhelyezhető toltő pont, akkor szerintem bárhová a map-en. Lehessen akkor több rész között utazni. Bakker 40 órát tolhattam már bele és sehol nem vagyok. A Witcher 3-ban 40 óra alatt egy könyv élményt kap. Nem pusztán a kontent miatt, hanem azért, mert nem unalmas rohangálással telt az idő.

    Egyszerűen a játék túl nagy részer azzal mész el még kocsival is, hogy helyek között mozogsz. Főleg úgy, hogy a DV-be az egyik átjárónál az autó nem fér át anomáliák között, a másiknál meg a helik és roncsok között kell szórakozni lassan.