• willcox
    #26
    Ahhoz tényleg nagyon hülyének kell lenni. Generátort akkor cserélhetnének, ha nem volt töltés (és még akkor sem biztos, hogy a generátor hibája). Egy márkaszervizben mielőtt szembesülne az ember a számlával (nem a kötelező szervizekre gondolok), elmondják, hogy mi a gond, és hogy az mennyibe fog fájni. Ha az ember bólint rá, akkor lehet mélyen a zsebbe nyúlni. De ha ez nem felel meg, akkor lehet nem márkaszervizbe vinni az autót, és ott egyéb okosságra is hajlandók lehetnek.

    PS: a fiam előző autójánál (Fiat) fordult elő, hogy márkaszervizben cserélték ki az alig 2 éves gyári aksiját egy öregre, pedig annak semmi baja nem volt, egész más miatt ment be a szervizbe. Azóta minden autóban a könnyen cserélhető alkatrészekre teszünk egy kis, nem feltűnő jelet, így egyből kibukik, ha valamit cseréltek.