• narumon
    #364
    "Amit írsz, hogy látszik, hogy volt idő programot írni, ami kihasználja a hardvert az egy beszopott parasztvakítás."

    Pedig nem. Optimalizálásnak hívják és adott hardverre lehet csak megcsinálni. Még évekkel ezelőtt mondta, egy játékprogramozó barátom aki PC-re programozott, hogy ha meg tudnám mondani, hogy aki játszik vele annak mindenkinek x processzora lesz és y videókártyája, akkor sokkal kevesebb idő alatt sokkal jobb teljesítményt tudna kicsiholni a programból.

    "A karakterek poligonszáma és textúrája nőtt. Ez elvitathatatlan, tényleg szebbek lettek. Csak közben azt illene észrevenni, hogy a pályák lettek kidolgozatlanabbak, egyszerűbbek, csak az egész jól el van fedve annyi blurrel, hogy ne vedd észre."

    Én nem vettem észre. Mass Effect 3 jobban néz ki mint az 1. Nagyobbak a pályák, jobb az AI. Nem látom, hogy bármiben is visszafele fejlődött volna.

    "A hardvernek van egy adott számítási teljesítménye, ami ha ki van használva, akkor az annál többet már soha nem fog tudni."

    Ez így van, de síma programozással nehezen fogod kihasználni. Ahhoz már idő kell, tudás kell, sokszor évek tudása, ami egy új hardver esetében nincs meg.

    "Az optimalizálós érv meg egy vicc. Egy átlag fejlesztő már lófaszt nem optimalizál, megveszi az egyik grafikus motort, aztán feltölti adattal, és kiadja gyorsan, hogy megvedd. A motorhoz nem nyúl, amit az tud, annak örül, aztán annyi."

    No ez nagyon nagyon nagy tévedés. Elég ha megnézed ugyanazzal a motorral készült játékokat. Egyik egy fos grafikás trágya a másik egy gyönyörű akadozás mentes mestermű.

    "Két szép példa a Kane&Linch és a Call of Juarez sorozat."

    Nem tudok hozzászólni részemről mindkét játék kritikán aluli volt, így nem is játszottam velük hosszabban.

    "Általában ebből egyet vagy kettőt tud villantani egy átlag konzolport játék."

    Akkor a játékfejlesztőket baszogasd, hogy ott a PC hardvere miért nem írnak jobbat? Jah mert nem éri meg mert konzol a fő csapás hiszen ott 4x annyit adnak el mint PC-n akkor miről beszélünk?