Rózsák háborúja
  • s1lkforrent
    #56
    És ez a legnagyobb gond a WotR-al szerintem, hogy nagyon egyszerű.

    Fejlesztők fogták a Mound and Blade harcrendszerét, kicsit csiszoltak rajta, és belerakták egy bot egyszerű kardozós deatchmatch játékba, amit megbolondítottak egy kis szint lépéshez kötött személyre szabhatósággal, hogy az MMO/modern FPS-eken edződötteknek is jusson valami örömérzet.
    Éés naygjából ennyi, az ember megy egy-két kört vagdalkozni, közben képébe kap pár RANK UP!, KILLSTREAK!, és ACHIEVEMENT UNLOCKED! üzenetet, megkeresi és kigrindolja a legerősebb fegyvert amivel mások hozzá sem érhetnek, de mást nem tud magával kezdeni, hisz még a MnB legnépszerűbb módját, a várostromot is ejtették a repertoárból.

    Helyzet az hogy a Chivalry-ról sem tudunk sokat, lehet az is határszar lesz persze, de maga az a tény, hogy legalább _megpróbáltak_ elmozdulni az egyszerű deathmatch és ilyen környezetben borzasztóan kinéző zászló foglalgatós játékmódoktól, és egyfajta feladat alapú csapatjátékot _próbáltak_ meg összehozni, már ébreszt valami bizalmat bennem a projektjük iránt.