Rózsák háborúja
  • s1lkforrent
    #30
    Nos urak lehet sirdogálni, mert a játék október 2-án megjelenik, viszont úgy november-decemberre lesz kész, ha..

    Bugok jönnek-mennek(fagyás, el nem indulás, játékbeli glitchek), ezek meg lesznek oldva, viszont itt komolyabb koncepcióbeli gondok vannak.

    A játék per pillanat egy kibaszott free for all deathmatch még területfoglalós csapatjáték, azaz Conquest módban is, az együttműködés teljesen véletlenszerű, kommunikáció nincs, már csak azért sem, mert az egyetlen chat ablak nehezen követhető, és macerás használni.

    Rettenetes bizonyos fegyverek egyensúlya(lásd még a géppuska lándzsa, instakill alabárd szócikket), a szintlépések kapásból el vannak kúrva(rettenet sokáig tartanak), kb 20 körüli szintig a személyre szabhatóság egy rossz vicc, a később kiváltható tárgyak egyértelműen jobbak(azaz nincs sidegrade rendszer ahol annyi hátránya van az új fegyvernek mint plusz előnye), azaz aki napi 10 órát nyomja az egyértelműan jobb lesz a játékban.
    A harcrendszer komoly kihívásokkal küzd, a blokkolás vagy működik, vagy nem, a legeredményesebb vívási mód az eszetlen klikkelgetés, abból is az oldalvágás, így ha véletlen valamikor egy szerveren 100%-ra lesz állítva a friendly fire, akkor több halott csapattárs lesz, mint ellenség.. +riposte(visszavágás) és egyéb alap skillek magas szinten megvásárolható perkekként vannak bent.

    Ha most ránézel egy meccsre madártávlatból, akkor azt láthatod, hogy két csapat fegyveres eszetlen csapkodva megrohanja egymást, és az győz ahol a magasabb szintűek vannak, vagy legalábbis ahol gyorsabban csapkodtak.

    Egyesek szerint ez nem más, mint középkori Call of Duty eddig. Én nem értek ezzel feltétlen egyet, de csapatjáték az biztos nincs jelenleg a War of the Roses-ben.