PRÓBÁLD KI AZ ÖSSZES MCLARENT ONLINE!
  • unrealnoise
    #23
    azért ez a gumi mizéria is túl van hypeolva, értem én, hogy ezek kellenek az esőhöz, de azért pl. az rF2ben ezek egy része benne lesz... szemcsésedés, kopás, felületek különbsége, hőmérsékletek eloszlása terhelések hatására, szvsz lerakodás is lesz, a pálya felgumizódása is benne lesz, láttuk... igazából meg ennyi erőből sose legyen benne eső, mert tökéletes gumimodellezés sosem lesz...

    értem én hogy az iR a csúcs meg minden, de nekem a játékélmény is fontos, igen egy szimulátorban is... és ha ez a "bóvli" rF2-es eső elég ahhoz, hogy az esős versenyek hangulatát, körülményeinek nehézségeit és velejáróit, taktikázástól kezdve, a gumiparán át, nagyjából mindent képes átadni, akkor az már királyság. egyébként persze, sosem árt a minnél jobb háttér, de azért szvsz van egy határ...

    pől. mi a francnak aerodinamikával foglalkozni amikor még a gumi sem az igazi, így hiába jó az aero, ha azt a gumi nem közvetíti megfelelően, csorbítja az élményt és az utazást...?