• sanyicks
    #27
    "De hát a GPU programozása még inkább lassú, mint az FPU-é. Ott általában van közte valami busz is, nem tokon belül van a másik egység (kivétel AMD újabb procijai, amik GPU ide vagy oda, gagyik)."

    Legalább tudnád miről beszélsz... Egyrész a zintelekben is van tokon belüli gpu(ráadásul mindegyikben ami nem szerver) vagy inkább viccPU mert akkora rakás szar, de van. Az amd gpu-s procijai miért is gagyik? Mert 20%-al lassabbak cpu-ban mint a lapka arányaiban 2x nagyobb területet cpu-val foglalaló intel, viszont az alig 2x akkora gpu területtel az amd gpu-ja sokkal gyorsabb(nem csak 2x)? Sajnos nem éppen az intel procijaival lehet viszonylag tűrhető grafikán külön gpu nélkül játszani, hanem az amd gpu-s procijain. Tényleg gagyi bizony :D

    A kedvenc adatbázisozásodba meg pont hogy az arm lenne jobb, ugyanis ott nagyon jó dolog a sok szál. Egy rakat arm mag valószínűleg többet tudna mint negyedannyi de erősebb x86 mag.

    Az a sok tápkábeles gpu meg "kicsit" nagyobb teljesítményre képes mint az ájhét, és az nem a gpu hibája hogy a balfasz adatbáziskezelő programozók képtelen kihasználni amikor már 3 féle api közűl válogathatnak/gpu gyártó... (opencl, c++ amp, stream/cuda).

    A másik meg hogy a x86 fícsörjeinek fele az elavult szar x86 kompatibilitás kiszolgálására, gányolására való :D
    Vajon miért csak pc-n ragadt be az x86... vajon miért nincs nagyszerverekben x86 sem konzolokban sem semmiben a wintel birodalmon túl.