• Cat #3
    Ez fordítva megy: neked kell megrendelést kapnod erre :) Egyébként itthon is csinálja ugyanezt három reklámügynökség, náluk jelentkezz.

    ----------------------------------------------------

    A hazai piacon legjobb tudomásunk szerint jelenleg három, magát leginkább vírusterjesztő vagy gerillamarketing-ügynökségként definiáló cég foglalkozik nagyban – harminc-negyven diákmunkás terjesztővel vagy aktivistával – manuális seedinggel. Közülük a két kevésbé ismert cég, a Septic Media és a Media Grande egyaránt 2008-ban alakult, amikor hazánkban virágkorát élte a tömeges bérkommentelés. „2007-2008-ban volt az őrület, de ez a lufi ki is pukkant, úgyhogy ma már senkinek nem javaslom, hogy elkezdje” – mondta a Kreatívnak Müller Attila, a Septic Media alapítója, aki állítása szerint még főiskolás informatikusként találta ki, hogy bérfórumozókkal fog videót terjeszteni.

    „Akkor még működő módszer volt az is, hogy valaki fogyasztónak álcázva magát, általa kipróbált és bevált termékeket vagy szolgáltatásokat ajánlott fórumokban” – állítja Müller. A cégvezető szerint ez ma már egyrészt azért működik kevésbé, mert mind maguk a fórumozók, mind a fórummoderátorok azonnal kiszúrják az ilyen fizetett kommentelőket, másrészt – és ezt látja a jelentősebb oknak – a közösségi oldalak térnyerése miatt a fórumok és blogok egyébként is visszaszorultak.

    http://szinte.wordpress.com/2011/06/10/facebookra-koltoztek-a-berkommentelok/

    http://nol.hu/gazdasag/lajkcsere_es_facebook-bunozes