Wii - Wii U - Switch - és a többi
  • Pio
    #8792
    Egyszerűen csak arról van szó, hogy a videójáték nem film és ezen a ponton keveredik a két világ. Dramaturgiailag úgy erős a jelenet, ha nagyon megszenvedtél a küzdelemmel és a plot esetleg úgy megy tovább, hogy az ellenség lelép vagy ő jön ki jobban a csatából, ad egy nagy pofont a protagonista egójának, de a játék nem akar teljesen átmenni anime epizódba, ezért a játékos kezébe adja az irányítást a csatára, ami pedig játékmenetbeli dolog, a lefolyása függ a skilledtől és a csapatod fejlettségétől, nem feltétlenül van teljes szinkronban a dramaturgiával és azzal, hogyan megy tovább a plot.

    Az meg ugye tényleg abszolút animés stíluselem, hogy két ellenfél küzdelme 30 epizódon keresztül zajlik és közben többször is kiderül, hogy az egyik-másik fél eddig még csak az ereje 1%át használta, de most már megkarcolódott, úgyhogy aktivál még 3%-ot, satöbbi... :D

    Azzal esetleg javíthattak volna a játékmenet-átvezető összekötésen, hogy a játékmeneti részben ha alacsonyra ér az ellen HP-ja és jön a cutscene, akkor üvölt valami keményet és elnyom valami nagyon erős spellt, ami jól hátralök meg lesebez 1HPra és utána indul a cutscene.