banner
  • lwb
    #486
    A buzulás az más tészta. Mondjuk ahogy az ME3-ban megoldották, az nem zavart, nem volt rám erőltetve. A DA2ben viszont, ha nem pattantál rá a brére, akkor jöttek a mínuszok az emo elftől meg a ratyi varázslótól. Ráadásul az első dugáslehetőség, az első 1 órában egy hímprosti volt a kupiban - konkrétan női prosti nem is volt. Egy kuplerájban. Csak a hím. Nem tudom, hogy ezt kipeccselték-e, de az egész nagyon-nagyon gyerekesnek hatott. Mint amikor a meleg 12 éves kisgyerek a fantáziáit írogatja bele egy játékba. Nem kéne ez heteróba sem, melegben sem. Az egész iszonyú szánalmas és kínos volt végig.

    De nem is ez a fő bajom a DA2-vel, hanem hogy annyira de semmilyen volt. Az egy dolog, hogy ráhatásod sem volt az eseményekre (így is - úgy is gazdag lettél, halálesetek a családben stb.), de maguk az események sem voltak érdekesek. Ez a templar vs mage dolog nagyon erőltetettnek tűnt. Nem volt érdekes konfliktus, mert egyik fél sem volt különösen érdekes.

    A DA3 viszont a jó irányba tett lépésnek látszik egyelőre. Meglátjuk. Az open world még klisés történetet is el tudja feledtetni.