• Dzsini
    #1490
    Phyrexia egyetlen valódi hátránya, hogy nem tudják a planeswalker sparkot megtartani, így jelenleg ottragadtak New Phyrexián.
    A régi tudás, amivel portálokat tudtak nyitni pedig egyelőre elveszett, az új PW-k pedig nem képesek más élőlényeket magukkal vinni, így biztonságban van tőlük a multiverzum.

    Nem lesz steampunk abban a tekintetben, hogy gőzgépekre, ilyesmikre ne számíts - itt a technológiát mágiával hajtják meg :) És már most lehet látni egy csomó lapból, hogy mikre lehet számítani - szépen össze vannak fűzve a blokkok ilyen szempontból, anno a Tarkir blokkot is az előzők alapján szinte teljesen ki lehetett rakni - színek-kombinációk, fő szinergiák, stb., utána a BFZ-hez jól jöttek a Morphok, mint színtelen lények, onnan megvoltak a manasinkes dolgok, amik segítenek az SOI-ban nem varázsolni, hogy a farkasok átforduljanak, és már most lehet szépen szemezgetni a látványosan előremutató lapokat.