TES
  • Kly
    #262
    Nem kötözködésképpen, de logikailag 'az év játéka' erősebb az 'év RPG-jénél'.

    A cikkre reagálva - én személy szerint egyetértek Peter Hines-szal, mai világban nagy hangsúly van a grafikán, az első benyomás nagyon is meghatározó, amit legfőképp a látványvilág vált ki és effektíve ez is adja el a játékot. Szerintem a játékokra is -ugyanúgy, mint az emberekre- jellemző a "külső megfog, a belső megtart" effektus.
    A helyzet az, hogy a legtöbb játék -így az Elder Scrolls széria részei is- az idő előre haladtával egyre inkább leegyszerűsödik és egyre inkább a látványra éleződik ki, a sztorit háttérbe szorítva, aminek az oka, hogy a manapság szélesebb közönségnek készülnek a játékok, a nagyobb bevétel reményében.
    Ha az első mondataimból nem is ez derült ki, de remélem azért a hozzászólásom végére mindenki számára egyértelművé vált, hogy én alapvetően nem a grafikai pártján állok. Fontos dolognak tartom ugyan, de sokkal szívesebben játszanék egy Morrowind összetettségű, Oblivion kinézetű Skyrim-mal, mint egy egyszerűbb világú, karcsúbb sztorijú, de grafikában "Crysis 82"-t verő új TES résszel.