Neverwinter MMORPG
  • Shiwo
    #36
    teljesen igazi szerepjátékos élmény számítógéppel kapcsolatban nekem csak az, mikor skype-n játszok a haverokkal, mert sopronban vok, ők meg szombathelyen... hogy a crpg-k közül mi ragadott meg leginkább ? az nwn se rossz, de az annyira valahogy nem..a Baldur's Gate 1-2 viszont nagyon jó volt...a Planescape is hangulatos lett..de amit máig imádok, az a Fallout 1-2
    mmo-k közül a leghosszabb ideig a Tibia kötött le, az sem bonyolult, viszont egyrészt nincs korlátja a fejlődésnek, másrészt megszereted a karidat, mert van tétje a halálnak (szint, képzettség és felszerelés-vesztés)

    de hogy témánál maradjunk... ha én irányítanám a netes NWN fejlesztését, akkor a következőkből állna

    - hasonlóan a DDO-hoz insta-rendszer, tehát más játékosok nem tudnak beleköpni a levesedbe (más mmo-ból tapasztaltam, hogy mennyire idegesítő tud lenni)
    - egy-egy küldinek több megoldási lehetősége is lenne (jellem-függően is) és a befejezéstől függően lehetne elérni más-más instákat
    - az instákban körökre osztott harc... a játékosoknak adott idejük lenne eldönteni, hogy mit csinálnak, különben kimaradnak (az idő függhet az insta nehézségétől is, de bizonyos esetekben a csapat vezetője is korlátozhatná, hogy ne kelljen hülye játékosokra órákat várni..
    - epik küldetések, amelyeknél mondjuk figyelné, hogy milyen hatékonyan oldják meg a csapatok a küldit meg egyéb dolgokat, és a végén a legtöbb pontot elért csapat megoldása lenne a "hivatalos" és a köv update-kor aszerint alakítják a világ történelmét
    - legenda-rendszer, ami mondjuk olyanból is állhatna, hogy egy irtóbrutál küldit először megoldó csapatnak szobrot állítanak és benne lesz a játékban...szóval a lényeg, hogy a játékosok érezzék, ha jól csinálják, akkor hatással lehetnek a játékra és maradandó nyomot hagyhatnak
    - szabályrendszer a 4.0-án alapulna (úgyis mindenki azzal szidta, hogy sokat koppintottak hozzá az mmo-kból)
    - grafra a játék cell-shader megoldást alkalmazná, hogy a játékhoz készült képek, festmények hangulatát adja vissza

    így hirtelenjében ennyi ötlet így negyed kettő tájékán ...