• kalapos01
    #5
    Hát, te nagyon hülye vagy. És komolyan nyomtatott szakújságba írsz cikket? Még szerencse, hogy van lektorod. :)) Miféle korcsoportról beszélsz moziban? Ott a jegy eladása számít, nem az, hogy fiatal vagy idős látja a reklámot, mint a tévében. Tök mindegy, hogy 60 vagy 10 éves fizeti ki a pénzt a jegyre. Még hogy 18-49! (Nem mintha tévében nem lenne ezer korcsoport, hogy minden csatorna kiválassza a célközönségét.) A tévéműsorokat koreloszlása azért fontos, hogy el tudják adni a terméket. A mozifilm maga a termék. Míg egy hirdetőnek nem mindegy, hogy 1 millió 70 éves vagy 30 éves nézi meg a tévéműsort, egy mozifilmgyártónak tök mindegy, hogy 70 évesek vagy 30-asok nézik a filmet.

    Ha nagyon határt akarsz meghatározni a moziban, akkor középen bontod szét a közönséget, modnjuk épp 25 évnél. A filmeket átlagban ugyanannyi 25 éven aluli nézi meg, mint 25-ön felüli. (Van fiatalabb meg idősebb film, kiegyenlítik egymást.) Mert moziba inkább az előbbiek járnak. Az egyik gondolom moziöreg, a másik mozifiatal, bár ez rohadtul mindegy.

    (Mondjuk ez mind irreleváns, hiszen az adatok amerikaiak, ergó amerikai a forrás, amerikai cég készíti a felméréseket és, ha így adják meg az elemzésben, akkor nyilvánvalóan az a bontás releváns, hogy 25 vagy 35 alatt/feletti a nézősereg.)