Készíts magadnak játékot, UnrealŸ Engine 3 alapokon
  • Magiszter
    #62
    No skacok! A helyzet az hogy az UnrealScript-el a hócipőm teli, úgyhogy kicsit félre rakom, majd jó lesz máskorra, kenyér és mustár mellé :D

    Viszont cserébe már tudom hogyan lehet több pályát betölteni egymás után. Így tudom majd csökkenteni a gépigényt (nem jelenít meg egyszerre 50 négyzetkilométernyi területet :D ).
    Nem lesz HUD és fegyver, egyenlőre legalább is. Illetve az US szkript nem-működése miatt egy kicsit át kell alakítanom a sztorit is sajnos. Így a játék kicsit hajazni fog a Portal-ra (sajnos?), legalább is az alap szitut figyelembe véve. Viszont cserébe kaptok majd +2 pályát, bár csak átvezetőt :D

    Amit a holnapi napra tervezek:
    - Fizikai objektumok mozgatása (mivel kitaláltam rá egy rejtvényt)
    - Az egyik pályára még néhány "érdekesség" elhelyezése. Illetve egy másik rejtvény elkészítése.
    - A pályák egymásutániságának beállítása (nem is olyan egyszerű)
    - Ha marad időm, elkezdem a szinkron munkálatokat

    Amúgy triggereket mozgatni a SetActorLocation-el lehet. Illetve majd megpróbálom ezt az értéket egy másik animált objektumra rátenni, így egy "érintő aurát" képezhetek akármi körül. Ezzel pedig sebzést rakhatok bármihez. Mert igen, meg lehet majd halni a játékban. Ha nem vagy elég okos és ügyes :P