Készíts magadnak játékot, UnrealŸ Engine 3 alapokon
-
#40
Akkor leírom milyen alap tudással álltam neki az UDK-nak:
-Programozást tanultam egy ideig C-t, HTML-et, Java-t, aztán az AutoIt-et (ha annak számít :P).
-Modellezést (3d): Maya-val indultam, aztán már vagy... régóta 3DSmax (Kb 2001-óta). Persze voltak kicsapongások mint ZBrush, Lightwave, Cinema4D.
-Textúrázást meg egyszerűen Photoshop-al oldom meg.
UDK-ban meg tutorialok segítenek, illetve amire magamtól rájövök (pl hogy csak parallax mapokat eszik meg, tehát nincs bump, így újratextúrázom a szekrényt :P )
De eddig inkább csak 3D, Photoshop és Tutorial-ok alapján csináltam mindent. Programozni (kódokat pötyögni) még nem kellet, de lehet majd eljutok egyszer oda is :D
Most még inkább csak a logikai kapcsolatok (folyamatábrák) szerkesztésére van szükségem.