Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • VO101Tom
    #32384
    Nyilván a modul árát manapság már nem a bekerülési összeghez mérik, hanem hogy mennyinél nem remeg meg a PR-osok keze, mit tudnak még eladni, mekkroa a hype, stb. AAA játékok manapság már részványtársaságok befektetései, akinek csak a profit számít, nem lelkes stúdiók munkái. Plusz vannak ugye a rejtett árak, amikkel az Electronic Arts nagy botránya volt a legutolsó Star Wars játékuknál, nem elég, hogy 60-80 dolláros játékként árulták, de a tartalom nagy része induláskor elérhetetlen volt, azért hogy kilockold, vagy játszol, vagy loot boxok-ban megveszed. Viszont kiszámolták, ha a játék tényleg minden elemét unlockolni akartad, akkor vagy nem fizetsz semmit és kb 4 évig játszol vele napi szinten qrva sokat, vagy kifizetsz nagyjából 2000 dollár körüli pénzt, mivel a loot boxok szemét módon úgy voltak megcsinálva, hogy a gyűjtemények darabjai annál kisebb %-al essenek, minél több darab már megvolt előtte. Free to play játéknál valszeg ebből nem is lett volna gond, de olyannál, minél alapból elkértek 18000 Ft-ot, ott még azoknál is kiverte ez a biztosítékot, akinek a 60 dollár okkal kevesebbet ér, mint itthon. Később ezt több európai ország szimpla szerencsejátéknak minősítette (Hollandok pl), hogy lootboxért fizetsz, de vásárláskor nem tudod, hogy mi van benne, és a program dönti el, hogy te épp mit kapsz abban a dobozban. Ezt viszont az EU-ban 18 év alattiaknak tilos, és gondolom más szabályozás alá is tartozik, mint egy szimpla játék, ezért EA végül ki is vette, a "loot box" kifejezés szitokszó lett (azóta hallottam már EA-tól "surprise mechanics" néven ugyanezt), és a játék annak rendje és módja szerint bukta is lett. Az mondjuk jellemző EA-ra, hogy nem a hatalmas közfelháborodás hatására vonták vissza a játék üzletileg legfontosabb elemét, hanem a Disney hatott rájuk, amikor a Star Wars VII felvezető kampányába is kezdtek befolyni az EA+Star Wars-ot fikázó mémek.
    Utoljára szerkesztette: VO101Tom, 2019.08.19. 22:44:41