Digital Combat Series: World
A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)
*-------*
Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.
Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.
HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!
DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!
A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!
Szimulátor történelem KATT IDE!
-
Wampapa #32380 Az előbbi repkedésemkor érdekes dologba futottam bele.
A-10C, Batumi környéke. Végeztem a gyakorlással és gondoltam megmutatom Batumi népének milyen egy tökös, americano vagyok, úgyhogy hátára forditottam a gépet, kb. 3-5 fok emelkedéssel és leálltak a hajtóművek. Ez mi ez lehetett ? Vagy arra gondolok, hogy le van modelezve a jól ismert Dikmáne hatás, vagy előtte túl alacsonyan szálltam bele robbanásba (próbáltam kikerülni őket) és az(ok) nyirták ki a gépet ? Nem volt semmi hiba vagy vészjelzés és régebben nem tapasztaltam ilyesmit, bármilyen vad manővernél. Általában úgy bánok a géppel, mint a himestojással.
A másik, hogy miközben a gépem csendesen megölt vagy 200 jóembert, a pilóta lábacskáim összezártak térdben, mielőtt földet értem.
Ezt se láttam azelőtt, pedig a breki gépből rendszeresen azelőtt szállok ki, hogy megállna.