Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • wittman
    #2406
    A taktika lényege az alapos elméleti tudás használata.

    - F-15C ismerete
    - AIM-120 ismerete
    - ECM helyes használata
    - SPO-15 besugárzásjelző alapos ismerete
    - Vezér-kísérő tudatos összedolgozása.

    Nem utolsó sorban természetesen benne van az F-15C-t irányító humánfaktora is.

    A "bátor" F-15C vadászok FC2-ben előszeretettel alkalmazzák az a 8db AIM-120C loadout-ot. Ez sem mindenható rakéta. Vannak előnyei meg hátrányai. Az hátrányait kihasználva több rakétája célt tévesztetett, így egyre közelebb került a támadó. Mikor már a besugárzás jelző azt mutatta, hogy "full mínusz egy klikkre van"(a SPO-15 besugárzásjelző összes lámpája ég egy kivétellel a fő besugárzás felől), akkor szétváltunk a kísérőmmel. Ilyenkor már mi mindent fegyver terhet leoldunk a gépről, csak a légiharc rakétánk marad fent. Így sokkal könnyebben manőverezhető a Su-25T is.

    Szétválás után hamar kiderül kire "ragad" a támadó. Folyamatosan kommunikálva a vezér és kísérő keresnek egy könnyen azonosítható vizuális célpontot, ahova a támadó behúzhatjuk. Ilyenkor még közelről is indított a támadó és az aktív lokátoros AIM-120 jeleit is látjuk a besugárzásjelzőn, így láthattam, milyen irányból jön rám a rakéta. Ilyenkor alapszabály, hogy lapos kúszásban nagy sebességű 90fokos fordulókkal szecskát szórva ki lehet manőverezni az AIM-120-ast.
    Mikor kifogyott a rakétából az F-15C, akkor került bele a saját csapdájába. Kerestem egy vizuálisan jól azonosítható tereptárgyat, ami jelen esetben egy nagyobb tó volt. Odacsaltam a vadászt és húztam magammal fel 1500m-re. A kísérőmnek szóltam hol található meg a támadó, így ő továbbra is alacsonyan maradt és kereste a célt, amely magasabban volt velem együtt. Mikor gépágyú lőtávolságban volt a támadóm, a gázkart visszahúztam alapra, féklapok ki, így a támadó elhúzott felettem a sebességtöbblet miatt, ám ekkor már a kísérőm jelentette hogy látja a vadászt és szóltam hogy tüzelhet nyugodtan, mert eltávolodtam annyira, főleg magasságban a vadásztól, hogy az R-73-as nehogy rám forduljon.
    Így felkerülhet egy újabb F-15C sziluett a csapásmérők falára és 59th_HiFly Su-25T gépére is.

    Természetesen hozzátartozik a szerencse is, meg jelentősen az F-15C-t irányító emberke rossz F-15C és AIM-120C használata. Ha lett volna rajta AIM-9 vagy AIM-7, akkor nem biztos, hogy sikerült volna, de Ő az úgynevezett amraam shooter-ek családjába tartozott... :)

    Több ilyen esetünk volt, hogy géppárban vagy 3-as trojkában szedtünk le F-15C-t vagy Su-27-est. Készültek is szép célfotók...