Shogun 2 Total War
  • Kotomicuki
    #56
    Hhmm, a kiadónak ügyelnie kell arra is az AI "erősségének" belövésekor, hogy azon országokban, ahol nagyrészt fizetnek is az általa kiadott játékért, ott felhasználók értelmi képességei (még - mert e téren azért mi is rohamléptekkel "fejlődünk" ám...) gyakran satnyábbak a mienkénél (Hiába, a gazdaságunk gyorsabban "züllött" el, mint az oktatásunk...), tehát a "jó" AI gátolhatja az eladásokat is...

    Az ETW-ban is olyanok a kezdő felállások, hogy ha 2-3 szomszéd össze tud fogni 1 ellen - különösen az első körökben - , akkor annak az egynek nem sok esélye marad a túlélésre. Ezt pl. nem teheti meg ellenünk az AI - teljes erőbedobással - , pedig biztos ez lenne az első épkézláb ötlete...
    Persze, azt én sem szeretem, ha az 1-1 egységes fosztogató-, vagy maradvány-seregeket a 4 egységes helyőrségem csak kézi vezérléssel tudja szétkergetni, mert "automatán" az AI erre (is) léptelen...

    Nyugtassatok meg, hogy a hatalmas térképen, ebben a részben már nem kell majd az utolsó pixelt is átnézni fejlesztendő épületek után, hanem visszatérhetünk a RTW-s, "egy lapon mindent elintézek a tartományban"-hoz. (Értékelem a fejlesztők igyekezetét, hogy vmi újat hozzanak a játékba, de lehetőleg ne a játszhatóság rovására tegyék ezt.)